Oběti větrných spárů

..že jsem se včera o doposavadní regulérnosti Turné 4 můstků vůbec zmiňoval!! Přišel třetí díl, věčně problémový Innsbruck, a všechno se otočilo. Dnes to byl přesně ten typ závodu, u kterého se nedá vydržet.. Každý druhý skokan sesedával z lavičky, čekalo se.. Zruší se to.. nezruší se to? Takže když se během 20ti minut přenosu dolů z můstku snesli teprve 4 závodníci, začal jsem dohánět svůj třemi téměř bezesnými noci nastřádaný spánkový dluh. Vzpomněl jsem si, jak se spolukomentátor Eurosportu Jakub Jiroutek během prvního závodu rozplýval nad Němci, jak jich přijde vždycky přes 30000, a doslova řekl: "My Češi radši půjdeme na nákup do Ikey nebo do Kauflandu.." No měl pravdu :D, ale než tam takhle dvě hodiny čekat na každý skok, ve větru, v zimě, každý skok krátký... No ten Kaufland nevim, ale možná ta Ikea je snad lákavější. Od začátku bylo jasné, že jestli se závod nezruší, tak se odskáče maximálně jedno kolo.
Daniel Andre Tande i Kamil Stoch těžké podmínky zvládli, zatímco Stefanu Kraftovi větrná loterie šanci na celkový triumf nejspíše odfoukla. Sice je to "protěžovanej Rakušák", ale dneska mi ho bylo líto, seděl na lavičce snad 2 minuty, už ho skoro odvolali, a najednou "jeď.." 18. misto, a konec nadějí.

Výsledky turné čtyř můstků a stav po 3 závodech


Zkoušen neprůchodností obou nosních direk a bolestí na uzlinách jsem včera večer během zápasu Bournemouth : Arsenal začínal zabírat, tak jsem za stavu 3:0 vděčný, že konečně usnu, položil telefon se streamem a šel spát. Chybělo asi 20 minut do konce. Ráno jsem nevěřil vlastním očím. Konečné skóre 3:3! No jo.. Premier League. Snad se na ní jednou živě taky podívám..

Zítra začíná další díl biatlonového světového poháru v závodníky tolik "milovaném" Oberhofu. No a když se dnes podívám ven.. Oberhof je od Ústí asi 400 kilometrů.. To zase bude zkouška nervů :D Oficiální instagram biatlonové unie už zveřejnil první videozáběry z tréninků a fujavice, sněžení, se stojícími závodníky to cloumalo... Asi to nebude o moc jiné než dnes v Innsbrucku. Inu, závodníci v zimních sportech leckdy nemají z větrných spárů jak uniknout.. A Oberhof je v tomhle speciální místo, tady to ani jinak nebývá.. Michal Šlesingr už to říká dávno: "Oplotit a zavřít" :D

  

Komentáře