Vyberte nejhezčí gól

Dnes mám pro Vás malou anketku. Vybral jsem 5 gólů, které vedou v mojí hitparádě nejhezčích gólů, které jsem kdy viděl. Zařadil jsem jenom vrcholná utkání. V některém zápase Horní Dolní vs Slavoj Houslice třeba padly zajímavější kousky, ale já vybírám tyhle.
Tak schválně, písněte do komentu pod článkem, který gól byste si z těchto pěti vybrali jako nejlepší? Uděláme hitparádu, tak pište :)
(snad vám to půjde na mobilu spustit)

Karel Poborský - Euro 1996 proti Portugalsku


Roberto Carlos - španělská liga proti Tenerife


Zlatan Ibrahimović - přátelské utkání s Anglií


Marco Van Basten - finále Eura 1988 proti Rusku


Sherdan Shaqiri - Euro 2016 proti Polsku
 

Komentáře

  1. Asi tě naštvu, páč to za mě není Roberto, ale Shaqiri. Howgh. Šumák

    OdpovědětVymazat

Okomentovat