MILUJU GABČU!!!

MILUJU GABČUUU!!!!!!!!
Protože je nádherná a hlavně šikovná! Zlatá ryba! Dokonalá sportovkyně a po dnešku konečně i MISTRYNĚ SVĚTA :) A když říkal Rejman při záběrech na Gabču po závodě: "..jestli slzíte, tak je to správné", byl jsem klidný, že jsem v pořádku :)
Je zbytečné se tu opakovat, jaký respekt ke Gabče chovám. Ale i tak jsem měl před MS trošku obavy, aby to nedopadlo jako loni, kdy se celou sezónu dařilo, a během toho nejdůležitějšího to necinklo. Po včerejší štafetě a výkonu, který předvedla, jsem ale dnes věřil. V medaili. A i když jsem se spíš obával výhry Dahlmeierové, tajně jsem doufal. A Gábinka jela jak mašina! Naprosto senzačně. Zůstal jsem na to během závodu úplně sám, prázdná kancelář, jenom já a telefon, takže jsem po druhé střelbě vůbec nemusel krotit řev :) Laura mívá poslední kola jako turbo, ale když se odstup ani kilometr před cílem oproti poslední střelbě neměnil, už jsem nepochyboval. A jak už jsem psal na začátku, pohled na Gabču s vlhkýma očima po dojezdu mě dojímal :) První, o čem mluvila v cíli, bylo to, že chtěla udělat radost všem těm fanouškům, kteří biatlonisty podporují... To je vlastně všeříkající. Koukalová dělá ten sport pro to, aby s ním dělala potěšení lidem okolo. V dnešním světě vysokých výdělků a honění vlastního ega působí ona a třeba Lukáš Krpálek jako zjevení. Takovéhle sportovce prostě nelze nemilovat.
Gabčo, děkujeme. My, fanoušci, si tě moc vážíme!!
Nelze nedat palec nahoru i realizačnímu týmu za to nasazení našich závodnic do druhé poloviny startovního pole. To byl majstrštyk!!!
Chtěl jsem se dnes obšírně rozepsat o včerejším Fourcadově konfliktu s Rusy, ale zaprvé jsou jakékoliv články o Rusácích nošením dřívím do lesa, a zadruhé si tento krásný den, ozdobený triumfem české bohyně, nemá cenu kazit. A doufám, že se Gubernijev (to ruské komentátorské hovado) během dnešního vítězství naší královny udusil vzteky vlastními zvratky!!!
A abych nezapomněl - nejvíc to Gabče dneska slušelo na stupních vítězů s tou pivní pěnou na nose :)
Jdu taky na pivo!

Komentáře