Hokejová halda a zážitky kazící reklamy

Může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že hokejový tým, který vyhraje první dva zápasy na ledě soupeře 7:1 a 6:1, prohraje celou sérii 3:2? Čtyři dny poté, co dvakrát naprosto zesměšní protivníka před jeho fanoušky, prohrává třetí zápas za sebou a debaklem 1:6 se loučí s takhle rozehranou sérií?
Předkolo play off Chomutov : Boleslav skutečně svádí k různým spekulacím. Jak můžou stejní hráči během tak krátké doby podat tak rozdílné výkony? Na internetových diskuzích jsem hned narazil na několik "zaručených" zdrojů, které hovořily o tom, že hráči Chomutova nedostali dva měsíce výplaty, a když dorazily peníze na účet, tak začali pořádně hrát. Jiný "dobře informovaný" zdroj se zase pohyboval mezi hokejisty Boleslavi a ví, že si po prvních dvou zápasech šli vsadit na konečný postup soupeře. Já takovéhle spekulace nemám rád (a jestli tomu tak je, tak to nechci vědět), a tak budu věřit, že na úrovni extraligového play off šlo pouze o zcela nevídaný případ totálního přesunu psychické pohody z jedné střídačky na druhou. Každopádně byla tahle série tedy naprostá halda..
Mimochodem - jestli se našel nějaký ten šílenec, který po druhých zápasech, kdy Vítkovice i Boleslav vedly 2:0, vsadil na postupy soupeřů byť i trapnou pajdu, tak má asi dneska nezapomenutelnou neděli! :D
Série Vítkovice : Plzeň vyvrcholila pětitřetinovým dramatem. Pátý zápas byla velice napínavá podívaná. Už jsem myslel, že snad nikdo gól nedá. Byl jsem u obrazovky přilepen celé prodloužení, pak se šel jednou vych.... ..a o rozhodující moment naživo přišel.. Ale i tak si diváci museli přijít na své. Snad jen ty dva tisíce reklam na ledě, ve kterých se často ztrácel puk, mi ten zážitek kazily. Stejně je to nešvar, ty omalovánky na ledové ploše a na dresech extraligových týmů. A upřímně by mě zajímalo, co může mít sponzorující firma z toho, že má třeba třícentimetrové logo mezi dalšími pěti obrázky na některém z dresů.. Stejně divák neřeší, co tam je.
Ale nejsou to jen reklamy na hokejových kluzištích, které dokážou otrávit sportovní podívanou. Dnes jsem chvilku sledoval zápas Sparty v Boleslavi. Televizní kamera na tom sídlištním stadionku je někde v desáté řadě, a za brankami jsou reklamy téměř do třímetrové výšky (podobné je to třeba i na stadionu v Olomouci..) Většina z nich má alespoň nějakou bílou část, dost z nich bílé pozadí. Když potom při takto snímaném zápase některý tým centruje bílý míč před branku, často nemáte šanci vidět, kam vlastně míč letí. Pro panely za brankami bych navrhl jasná pravidla - že nesmí obsahovat žádnou bílou část.

Komentáře