Příjde Vrba? Bude derby holomajzna? A když je sport zážitkem díky počasí :)

Tak už víme, kam povedou další kroky Pavla Vrby. Nebo.. Víme.. Tušíme. Nebo lépe - je to pravděpodobné. Včerejší remíza Plzně s Teplicemi (ach jo.. Teplice hrály na Slavii a v Plzni skvěle, a mají z těch dvou zápasů jediný bod) zlomila vaz Romanu Pivarníkovi.
Trošku podezírám plzeňské vedení, že po té, co v zimě v Machačkale Vrba skončil, čekali na první možnost, kdy dosavadního kouče odstřelit. A musím se fakt pousmát nad trpělivostí bossů našich ligových týmů. Fakt by mě zajímalo, kde jinde v Evropě se odvolává kouč z prvního místa v tabulce... Jediné, co by mohlo stát v cestě Vrby na lavičku Plzně by mohl být způsob, kterým své nejúspěšnější klubové angažmá před necelými třemi lety ukončil.

Dnes se v Edenu odehraje 287. derby pražských S. Tedy souboj, o kterém se píše v novinách tradičně již týden dopředu. Takovéhle zápasy v české fotbalové lize povětšinou přinesou fotbalovou bídu. Dovolím si předpovědět 4 fakty, které v mých očích téměř jistojistě můžeme očekávat.
1) Jako každý šlágr a ostře sledovaný souboj o čelo v naší nejvyšší soutěži uvidíme boj s maximálně dvěma góly, a se spoustou přerušení, tedy lidově řečeno - holomajznu
2) Pokud uvidíme nějaký gól, pravděpodobně ze standartní situace
3) Počet žlutých karet bude vyšší, než počet gólových šancí na obou stranách
4) Uvidíme další demenci v hledišti a pokud to hostům nepůjde a výsledek nebude příznivý, dočkáme se dalšího výletu mnoha jedinců na hrací plochu.
Doufám, že se spletu, stane se zázrak, a po skončení mače se dočteme v novinách pouze o kvalitě utkání a o ničem jiném.. ..

Na závěr dnešního krátkého blogu bych chtěl pochválit počasí. Slunce a modrá obloha udělala předchozí dva dny nádhernými a mé sportovní zážitky nezapomenutelnými. Nejprve to byl páteční golf v Terezíně, kdy jsem si poprvé letos zase osahal hole a nebýt poslední jamky a přílišné chtivosti pramenící z rány do stromu a potom do vody, skončil bych s hcp 34 pod parem devítky. V tom krásném počasí mi ale náladu nemohlo pokazit nic.
V sobotu jsem si pak krásně užil VitaSport půlmaraton v Ústí. Pojal jsem jej jen jako trénink na květnový pražský maraton s plánovaným tempem kolem 5:35 - 5:40. Nakonec mi vydrželo krásné tempo cca 5:20/1 km až do cíle. Bylo to vůbec poprvé, kdy mi bylo po celou dobu závodu skvěle. Pravda, nedošlo mi, že na tyhle závody se hlásí opravdu jen ti dobří běžci, takže když mi hned po startu 90% závodníků uteklo, trošku jsem se zděsil. Když mi ale po prvním kilometru Sportstracker hlásil čas 5:13, pochopil jsem, že jestli si chci závod užít ve svém tempu, nesmím se na vlčáky s cílovými časy kolem 1h20min ohlížet. Následná hodinka a padesát pět minut byla nádherným zážitkem během kterého jsem se kochal labskou krajinou, stihl se slunit a ještě si udělat fotky :)

Komentáře