Marné vyhlížení K(C)arolín...

Takovou dobu jsem se na to těšil.. Vzali jsme si se svou drahou dovolenou, abychom tento rok nepropásli možnost vidět elitní světové tenistky. Tedy něco, co bylo kromě Fed Cupu v té naší rodné zemi dlouhé roky nemožné. J&T Banka Open sice nepatří mezi světové elitní podniky, i tak je na něm ale samá tenistka z první světové stovky.
Když jsem se dozvěděl, že kromě světové trojky, Karolíny Plíškové, ulovili pořadatelé i mojí oblíbenkyni, další Karolínu, ale tu dánskou a s C na začátku, tedy Woznickou, byl jsem štěstím bez sebe. Čtvrtek a pátek jsme si tedy vzali volno, že si užijeme čtvrtfinále a semifinále. A nejlíp s oběma K(C)arolínami. 
No, a dopadlo to nejhůř, jak mohlo. 
Česká Karolína mě nakrkla již v první den turnaje. Tím, jak zápas bez špetky zájmu odehrála a nechala se vyprovodit ve dvou setech Giorgiovou. A hlavně svými salámistickými komentáři typu: "Vypadla jsem v Praze.. Neposeru se z toho.. Bylo tu hodně lidí, ale moc mi to nepomohlo.. Jsou přede mnou důležité velké turnaje před Roland Garros." Řečeno slovy momentálně nejpopulárnějšího muže v zemi: Sorry jako..,.ale víc už pro svojí neoblíbenost mezi některými českými fandy udělat nemohla. A na všech fórech napříč českými sportovními internetovými stránkami to pořádně slízla..
Dánská Caroline, druhá nasazená, nepřežila druhé kolo, a pakuje se z turnaje dneska.. Sice po mnohem bojovnějším výkonu, a až po tiebreaku ve třetim setu, ale končí.. 
K tomu se ještě z turnaje odhlásila loňská vítězka, Lucie Šafářová.
Bára Strýcová a ještě další české holky v turnaji stále zůstaly, tak se na ně zítra těším. 
Ale Karolíny ani Caroline se nedočkám :(
Ach jo..

 

Komentáře