Roland Garros 2017 naživo

V úterý a ve středu jsme byli s mou nejdražší na tenisovém French Open. Poprvé.
Musím se přiznat, že když jsem si asi v 15ti začal poprvé psát pavouky grandslamů, čekal jsem, že až trochu zmoudřím, dělat to přestanu. Doteď mám sešit a dělám to dál. Zdá se, že mé postižení už je doživotní. A že z tohohle sportovního úchyla už nevyrostu, jsem se zase přesvědčil během těch dvou dnů na Roland Garros!
Bože to byl zážitek!! Prošli jsme všemi velkými kurty a pěti malými a kdyby se ten tenis hrál do půlnoci, z areálu byste mě ani násilím nedostali! Druhý den jsme opouštěli areál až opravdu po posledním zápase, který se dohrával v půl desáté :D :D Musím smeknout před mojí něžnou polovičkou. I přes to, že musela čelit několika faktům, které obvykle její nervové soustavě nečiní zrovna dobře, jako jsou davy, fronty, čekání na puštění na kurt, vedro či dlouhé sezení, vydržela se mnou po oba dny na tenisových zápasech téměř dvanáct hodin!!
Během dvou dnů jsme naživo ať již jen při míjení v areálu, chvilkovému pozorování či celých zápasech viděli 30 tenistů a tenistek. Myslel jsem si, že až konečně jednou zavítám na grandslam, bude mi to stačit jako celoživotní zážitek.
Ale já chci ještě!! A do Austálie! Do New Yorku!! Nějaký sponzor?? :D :D Za odměnu pošlu foto :D

Abyste z toho taky něco měli, sestříhal jsem takový delší klip.. No klip.. Je to téměř půlhodinka, takže si k tomu můžete dát dvojku nějakého dobrého francouzského vína.
Mimochodem, ochutnali jsme dva vzorky červeného, a pro naše chuťové buňky to byl opravdu balzám.

https://www.youtube.com/watch?v=80ZjPh-R4ms&t=6s

Komentáře