Berdych v semifinále aneb Nikdy se mě neptejte, jak něco dopadne!

Vida ho, Toma!!
Potřetí v kariéře dnes postoupil Tomáš Berdych do wimbledonského semifinále. A to navzdory tomu, že jsem ho v předchozích blozích podceňoval a prorokoval mu vyřazení prvním těžším soupeřem. Na mou omluvu - jeho letošní výkony nikterak nenasvědčovaly tomu, že by se měl mezi nejlepší čtyři na jakémkoliv grandslamu ještě dostat.. Nicméně stalo se. A úspěch vůbec nesnižuje to, že mu jeho čtvrtfinálový soupeř Novak Djoković vzdal. Historie se na to již zítra ráno ptát nebude a navíc hrál Berdych výborně i v prvním setu, kdy byl soupeř ještě fit. Letos to Berdychovi na Wimbledonu prostě nějak podezřele jde. A co mě překvapuje nejvíc, hraje poměrně pestře. K tomu se už v předchozích zápasech dokázal dostat do složitých situací a postoupit, to také nebývalo zvykem. Většinou přišel první problémový zápas, a šlus..
A podívejme se, jaký jsem to tipér!!!! :D Před turnajem tu prorokuji výhru Petry Kvitové a velkou šanci Karolíny Plíškové. A Tomáše Berdycha jsem v žádném případě nepočítal mezi okruh favoritů, odhadoval jsem ho max na osmifinále. Obě naše favoritky (stejně jako všichni ostatní čeští tenisté) zamávali All England Clubu již v druhém kole, zato Berdycha čeká v pátek semifinále. U sportu vstávám, snídám, večeřím, pouštím si ho na záchodě a až budou naši operátorští vydřiduši nabízet neomezené datové tarify, budu jej mít puštěný i v autě (nebojte se, 140 kolem Obrnic s rukama mimo volant a pohledem na tenis v mobilu nepojedu!), a přesto jsem za 36 let svého úchylného života absolutně nenabyl schopnosti jakékoliv sportovní výsledky dopředu odhadnout.. Chraň vás pánbůh se mě ptát, jak něco dopadne!!!
Berďa je ve svém sedmém grandslamovém semi. Jeeho sokem v bitvě o finále nebude nikdo menší, než král Roger, 18-násobný vítěz grandslamových turnajů a 7-násobný wimbledonský šampion. Semifinálovou bilanci na největších 4 turnajích má Tomáš, jak můžete vidět v mojí tabulce, mizernou. Co je ale nutné přiznat, neměl nikdy štěstí na lehčího soupeře. Vždy narazil na výše postaveného hráče. To se mu bohužel přihodí i tentokrát. Zatímco v horní polovině pavouka se bude hrát neočekávané semifinále Querrey - Čilič. S Rogerem má Berdych bilanci 6:18. Mnohem hrozivější je ale fakt, že prohrál posledních 7 vzájemných zápasů. Zápis z utkání, v němž naposledy Tomáš Rogera přehrál, už pomalu zavál prach.. Psal se rok 2013.
Favorit je tedy jasný.
Ovšem pozor!! Já jsem přesvědčen o jasné výhře Federera! Takže třeba postačí, když zajdu s tisícovkou na pobočku Fortuny :D :D
..no.. ale neplánuju to..




Komentáře