Proč v dnešní době ještě nemohu sledovat sportovní události, které chci???

V neděli večer jsem si chvilku před spaním chtěl zpestřit sestřihem bundesligových utkání na Eurosportu 2, jak jsem na ně byl za předchozí roky zvyklý. A ejhle! Nic! Inu, podívám se do programu, a… Taky nic! Bundesliga nikde…
Začal jsem se tedy pídit, co se přihodilo. A ani články na internetu nebyly upřesňující. „Bundesliga na území České republiky zatím s otazníkem..“ S vysvětlením, že vysílání Eurosportu se pro jednotlivé státy trochu liší a licence na utkání a sestřihy, jako tomu bylo v minulých letech, je nyní platná jen pro Německo. Přihlášení do Eurosportplayeru, který si za cca 100,- měsíčně platím, se mi najednou nezdařilo.. A můj účet je neplatný.. Pouze se mi zobrazila nabídka na založení nového s novým poplatkem. Že bych dostal nějaký tento fakt oznamující email, to jsem nezaznamenal. (mimochodem týden před tenisovým US Open zdrcující fakt!!!!!)
Když jsem si v lednu 2016 pořizoval O2TV, bylo to hlavně proto, že vlastnili práva na vysílání Premier League a v nabídce byl program Digi Sport, na kterém šla PL též, v plném rozsahu. Na Sport 1 a Sport 2 běžela španělská liga a na Eurosportu právě Bundesliga. Tedy tři nejlepší evropské soutěže, které rád sleduji. Rok a půl poté, v srpnu 2017, a to za stejných podmínek a za stejné peníze, se mohu tak maximálně rozčilovat u neustálého sekání se a vyklikávání reklam na internetových streamech.. Nic víc..
Pokud bych si chtěl všechny moje oblíbené zahraniční soutěže vychutnat, musel bych si tedy platit (zatím jen!!!) dva poskytovatele (což znamená mít další navrtané díry se zásuvkami , další set top boxy, kabely a ovladače..) a i tak bych zatím nemohl sledovat Bundesligu. V téměř končícím druhém desetiletí jedenadvacátého století, kdy už máme možnost sledovat online téměř cokoliv, je to pro mě dost zarážející.
Abyste tomu rozuměli – já nechci, aby to bylo zadarmo! Já se dokonce každou chvíli podivuji nad „hejtujícími“ komentáři na Českou televizi, kdykoliv nevysílají nějaký důležitý sportovní svátek, protože jako veřejnoprávní TV nebyli schopni přeplatit komerční konkurenci. Všude ve světě jsou velké události už na placených kanálech. A připravte se na tento fakt už během příštích Olympijských her, které koupilo Discovery, jehož součástí je právě Eurosport. Nabídka vysílání ČT tím bude oproti předchozím letům výrazně omezená. Ale chtěl bych mít možnost si jednoduše všechny sportovní podniky, ligy či události zaplatit. Na jednom místě, na přesnou dobu, a na svojí osobu. A ne, abych musel měnit providery televizních služeb jako ponožky s tím, že za rok a půl ta či ona událost skončí zase u někoho jiného!!! Ale kde si mám teď zaplatit Bundesligu, Premier League nebo španělskou ligu, abych je mohl sledovat VŠECHNY?? To nelze!! Takže zatímco tu máme už téměř dvacet let tři mobilní operátory, kteří spolupracují na tom, aby se mezi ně žádný další nedostal, a služby nabízí už léta stejné (a trapně předražené), sportovní události se stěhují každou chvíli k jinému vlastníkovi a jejich dlouhodobé sledování máte tedy s velkým otazníkem...

A TO MĚ TĚŽCE JEBE!!!

Komentáře