Znepokojivé zprávy o Bohyni, potíže Messiho a spol. a jedna letecká párty

Začala NHL, finišuje kvalifikace, ale ta nejnepříjemnější sportovní zpráva, která prosakuje, a která mě dosti znervózňuje, se neodehrává na hřišti.
Už od letních červencových dní nemůže pořádně trénovat kvůli bolesti lýtek Bohyně Gabriela. Dva měsíce před začátkem olympijské sezóny a čtyři měsíce před samotnými hrami pod pěti kruhy neví realizační tým čím to je, co s tím, a jestli problémy zmizí.. Poprvé jsem tento problém zaznamenal na začátku září, ale doufal jsem, že za měsíc už bude veseleji..
Ale bohužel není.
To se pochopitelně musí projevovat i na psychice samotné Gábiny. Sám vím, a to se nemohu nazývat sportovcem ani v nadsázce, jak jsem na tom s náladou při každém často opakovaném příchodu nosně-krčně-průduškového zla, které mě na týdny uloží pod peřiny místo toho, abych nabíral kilometry tréninku na běžecké závody, nebo vyrazil na golf.. Když se navíc jedná o nejsledovanější českou sportovkyni, v jejíž medailovou sbírku věří celá sportovní veřejnost, je to velice znepokojivý fakt.. V minulosti jsme se už setkali s tím, že Gabču pronásledovaly různé potíže, a potom s překvapeným výrazem komentovala, jak výhru „nečekala ani ve snu“, ale tříměsíční výpadek už je průšvih..  Ve stavu, ve kterém se nachází v těchto dnech, by prý nemohla vyjet ani na trať během světového poháru.
Podzim letos začal už v půlce srpna a mě už „zimní“ depka, teprve první týden v říjnu, slušně pohlcuje. Teď reálně hrozí, že jeden z faktorů, který mi pomáhá nenáviděné několikaměsíční šedivé období plné chladu překonávat a zlepšuje mi náladu, tedy Gabčin výkon, úsměv, údiv a zase úsměv na pódiu při přebírání ocenění, se letos třeba nedostaví..
To NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! To nám ta její lýtka přeci nemohou udělat!!!

Kvalifikace MS ve fotbale finišuje a přiznám se, že jsem po dlouhé době nesledoval český národní tým. Už jsem se při jeho výkonech navztekal dost, a protože je dávno v propadlišti tabulky, byla by to ztráta času. Co je ale nade vše čnící, je možná neúčast posledních finalistů z Argentiny! Sbírají jednu bezgólovou remízu za druhou a před posledním utkáním jsou na nepostupovém místě!! Pohlédneme-li do tabulky (první 4 týmy postupují přímo, pátý bude hrát baráž) a podíváme-li se na rozpis závěrečných zápasů… No.. Lionel Messi se vrátil do reprezentace proto, aby se pokusil konečně vyhrát velký šampionát.  Aby k tomu vůbec dostal příležitost…
 Na závěr se rozloučím vesele! Ne každého asi ta zpráva pobaví, ale já jsem se prostě smál náramně :D Jirka Hudler se nám ožral, sjel koksem a téměř pochcal v letadle :D :D No jo, no.. Let z New Yorku do Prahy je dlouhý, to se přeci něco musí udělat pro to, aby to uteklo! A proč si (a to letěl sám! :D) neudělat pořádnou párty?!! Hudler si údajně žádal i holky, aby byla ještě větší zábava. V business class museli být spolucestující určitě odvařeni! :D :D A samotné letušky také, přesně tyhle cestující určitě na takto dlouhých letech určitě „milují“!!
Respekt!! :D :D
Jen se mi teď vybaví všechny ty komentáře „expertů“ od stolu, kdykoliv nebyl nominován na olympiádu.. Ono se o jeho lásce k zábavě přeci jen napříč všemi trenérskými štáby moc dobře vědělo.. A sic existuje široký seznam olympioniků, kteří si svůj největší „výkon“ schovávají na noc v olympijské vesnici, žádný realizační tým podobné nadšení svých svěřenců povětšinou nesdílí.. 

Komentáře