..pár věcných..

Česká fotbalová repre....
Bránil jsem tu Karla Jarolíma, že vaří jen z takových surovin, které mu současný český fotbal nabízí, a ty jsou mizerné kvality. To nadále platí. Nicméně se přiznám, že žasnu, co stačí v současnosti k nominaci do národního týmu. Minule to byl odstavený Václav Kadlec, který po dvou utkáních okamžitě dostal povolávací rozkaz. Teď zase Frýdek, který nastoupil po dvou měsících ve Zlíně, byl zralý na vyloučení, a šup - je v repre. Nechybí tam ani Zmrhal, přestože ve Slavii paběrkuje..
Chápu, že není z čeho brát.. Ale podobné nominace opravdu zavání.. Mám skoro pocit, že bude stačit, když si vezmu balon, půjdu na plácek za barák, nechám se natočit telefonem, jak na desátý pokus zamířím do horního roku (těch devět předchozích vystříhnu), pošlu video na svaz, a reprezentační pozvánka mě nemůže minout.. 

Dresy..
Neboli úplně ta nejdůležitější věc na fotbale i hokeji :D :D :D (tedy alespoň pro nás, podobné pošahance..)
Nejprve fotbalové, české.
Začnu mínusy. Za mě - první je za číselný font, který vypadá, jak kdyby jej psalo osmileté dítě rukou. Vždycky se mi líbilo mít sedmičku, ale když vidím, jak vypadá v nové verzi od Pumy, která obléká Českou repre a cca 40% všech národních týmů, tak bych jí snad ani nechtěl... Druhé mínus - zase málo modré. Pouhý pruh na límci a pruh na trenýrkách.
Ve včerejším přáteláku s Islandem jsme ale nastoupili v červených trikách, bílých trenkách a bílých stulpnách. To by mohlo naznačovat (modré stulpny nebyly nejspíš jen kvůli celomodré kombinaci Islandu), že bychom se vrátili konečně po pár letech zpět ke kombinaci červené triko, bílé trencle a modré štrupny. A to budu jen rád. Ta celočervená kombinace byla moc jednotvárná.
Takže potenciální plus - případný návrat k červená-bílá-modrá. Druhé plus, a to největší - motiv lva. Vždy se mi tyhle "vodoznaky" na dresech líbily.
Poslední dobou se mi bohužel zdá, že Adidas, jehož oblečení s pruhy jsem vždy považoval za nejméně vzhledné, mívá lepší design než Puma. Už tomu tak bylo na posledních cca dvou šampionátech, a když jsem včera viděl třeba nové španělské Adidas dresy, zase pro mě bude v designu trošku před Pumou.
Ale nechám na vás, na tom zlomku, kterému to není jedno, co se vám líbí více.
A ještě hokejové.
Představeno bylo všech 12 dresů olympijských účastníků. Trošku jako kolovrátek - zase bych na ten český přidal trošku víc modré. Ale ten design je jinak docela povedený, snad jen ten bílý pruh bych právě ještě proložil něčím modrým. A za mě - hlavně, že už zmizí ta deset let používaná cirkusová čísla, která Češi měli na posledních dvou verzích..
Mezi ostatními dresy u mě asi vedou ty německé, před slovinskými a americkými.


Ostatní..
Během tohoto týdne jsme viděli ukázkovou situaci, že NHL je jen byznys a takový legální obchod s bílým masem :D Matt Duchene byl vyměněn přímo během probíhajícího utkání. Po pár střídáních zápasu Colorada s Islanders byl stažen z ledu a zatímco se osprchoval, byly mu zabaleny věci. Než skončila druhá třetina utkání, už byl na cestě na letiště a hurá směrem Ottawa.. A pak choďte na vedení NHL s nějakou olympijskou myšlenkou, přerušení soutěže a pouštění jejích hráčů :D :D

Nemohu se krátce nezmínit o sedmém místě Evy Vrabcové-Nývltové na newyorském maratonu. Je to poprvé, co se nějaké Češce povedlo zaběhnout závod pod 2 a půl hodiny. Zlepšila si osobní rekord o 15 sekund a byla jen kousek od čtvrté pozice. Mně na jejích stále se zlepšujících výkonech nejvíc fascinuje to, že ještě na olympiádě v Soči soutěžila v běžeckém lyžování. Maratonci sice zrají až po třicítce, i tak se mi stále vkrádá na mysl otázka, jaká by byla její momentální výkonnost, kdyby se na maratonské běhání specializovala již odmala..


 

Komentáře