JÁ TO NEVIDĚL!!!!!!!! :( :( :(

Musím se upřímně přiznat, že v životě nás, sportovních pošuků, někdy nastávají chvíle, kdy máme dilema, které své lásce dát přednost. Zdali té, kterou máme doma a která musí mít velkou dávku trpělivosti, aby s námi a naším téměř každodenním sledováním sportu sdílela jednu domácnost, anebo právě onomu sportu (ať už aktivnímu, nebo v TV). Když pak nastanou ty situace, že se hraje Liga mistrů v úterý, potom ve středu, a ještě třeba chcete sledovat ve čtvrtek evropskou ligu, logicky čelíte občas obavě, že když si všechny tři večery vyberete za partnera fotbal, můžete jednou přijít domů, a mít před dveřmi bytu sbalené kufry a na nich třeba nakreslený míč jako ilustraci toho, proč si máte jít po svých..
A proto, když před 14 dny skončily některé duely Ligy mistrů jednoznačným výsledkem, trochu jsem se zaradoval, že budu mít během odvet o pár dilemat méně.. Asi už víte, kam mířím..
Ano, včera mi kolega Vránič v práci říkal, že se docela těší na Barcelonu, a že by klidně mohla čtyři góly dát. Pochopitelně jsem mu na to opáčil kroucením hlavy, jestli se nezbláznil, že po takovém debaklu už je bez šance a stejně určitě dostane góla, a šest jich nikdy v životě nedá..
Večer jsme si tedy s mou milou otevřeli víno, pustili si českým lvem ověnčenou Pustinu, a já si na telefonu bokem a potichoučku jako kulisu pustil Dortmund s Benficou, protože tam byl výsledek po prvním zápase přeci jen otevřený.
Hned po ranním probuzení jsem si chtěl na o2 tv pustit spíše jen tak pro zajímavost Barcu ze záznamu, ale protože zápas večer dávali v multidimenzi, nějak mi to nešlo. Nu což, říkám si, stejně už je rozhodnuto, podívám se na konečný výsledek.. 
No a ten už znáte...
ANO, JÁ TEN ZÁZRAK VČERA NEVIDĚL!!! Největší obrat v evropských pohárech za posledních třicet let, a já ho nakonec našel na o2 aplikaci až ze záznamu :( Sice jsem jej teď shlédl téměř celý, ale jak chutná záznam se známým výsledkem oproti živému přenosu, víme všichni :(
A je to tedy neskutečné. V Paříži, nebo alespoň v městské čtvrti Saint Germain, by měly vlát vlajky celý týden na půl žerdi. Barcelona je sice Barcelona, ale nechat si proklouznout takovýhle zápas, když ještě dvě minuty před koncem chybí soupeři tři góly k postupu.. Šílenost.. Horor..

Liga mistrů pokračuje i nadále s gólovými hody, zase jsme se v žádném zápase nedostali pod čtyři góly. Už jsem to tu psal v jednom z mých předchozích příspěvků Chelsea míří za titulem, Arsene by měl zamířit do důchodu, ale musím se k tomu zase vrátit. Fotbalový ještěr Arséne Wenger již několik let přesluhuje. Moderní fotbalové trendy jej viditelně nijak neovlivňují. Teď se navíc dostává do situace, kdy jej slyšíme čím dál tím častěji ublíženě brečet. Po další nakládačce od Bayernu viděl jedinou příčinu porážky. Skandální penaltu.. 
Jeho trenérský kolega, samozvaný the Special One, José Mourinho, sešel v posledních letech z pomyslného trenérského Olympu právě z toho důvodu, že všechny problémy svých týmů viděl ve všech ostatních, ale nikdy ne u sebe. 
Arséne, proboha, zabal to!! Kdybys netrénoval Arsenal, s toliko kultivovanými a klidnými fanoušky, už by ti dávno v bytě přistála zápalná láhev! Ničí trpělivost ale neroste až do nebe!!

Komentáře